Ako určiť vhodny prach pre dané strelivo

elegant_gates

Ako určiť vhodny prach pre dané strelivo

Príspevok od používateľa elegant_gates »

zdravim!som začiatočník v prebíjani nabojov,preto prosim o radu,podla čoho sa určuje vhodnosť použitia prachu,pre rôzne kalibre?chcem prebijať pištolovy náboj 9mmBrowning kratky(380auto) a neviem aky prach je možne použiť!za informácie predom dakujem!
inspiring_ganguly

Príspevok od používateľa inspiring_ganguly »

...
Naposledy upravil/-a inspiring_ganguly v 18 Jan 2011, 17:23, upravené celkom 1 krát.
R
častý prispievateľ
Príspevky: 3089
Dátum registrácie: 15 years 11 months

Príspevok od používateľa R »

do 9br. by som sypal s020-2, určite budeš spokojný, horí čisto, dobre sa správa v prachovači a je lacný...
elegant_gates

Príspevok od používateľa elegant_gates »

dakujem za odpovede!u nas na liptove prach nikde nedostať no jeden obchodnik mi ho vraj vie zohnať len musi vedieť aky, tak dam na vase rady,ved mate už nejake skusenosti!ešte by ma zaujimalo kolko treba dať orechovej drte do vybračnej čističky-odoka,alebo je na to nejaky postup?
Používateľov profilový obrázok
spotter
prispievateľ
Príspevky: 190
Dátum registrácie: 14 years 10 months

Príspevok od používateľa spotter »

S020 má aj Mongel v Topolčanoch.Kde si kupoval gule?Lebo aj tie by si u neho nakúpil. 9Br strela za 1,14Sk v starej mene
Používateľov profilový obrázok
TURBIAK
častý prispievateľ
Príspevky: 2007
Dátum registrácie: 16 years 3 months
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa TURBIAK »

pokial viem tak najlepsie na urcenie prachu je softver z menom Quick Load:)
R
častý prispievateľ
Príspevky: 3089
Dátum registrácie: 15 years 11 months

Príspevok od používateľa R »

Turbiak: dá sa niekde stiahnuť alebo je to platený soft ?

Mosin: v tabulkách s020-2 od explosie je pre 9br. navážka pod 6g gulu 3,2gr. start a 3,9gr. max. navážka.
Používateľov profilový obrázok
Michal1
častý prispievateľ
Príspevky: 2133
Dátum registrácie: 16 years 8 months