Strana 5 z 5

Napísané: 01 Jan 2013, 15:41
od používateľa inspiring_ganguly
Jean napísal:V Slovenskej republike sa uz davno zmenili siete z 220 na 230 a z 380 na 400V. To znamena ze 230 je hodnota tzv fazova a 400V je hodnota zdruzena.

Brzda je teda z velkou pravdepodobnostou napojena zo zdruzeneho napetia teda na nu je potrebne priviest 2 fazy.
Odkedy začali ľudia montovať úsporne A+++ výrobky tak z 230 dvihli na 240V a sem tam nameriam už aj 250V a je po úspornosti elektrárne nám účelovo dvihaju napätie a tým pádom aj výkon :D

Napísané: 04 Jan 2013, 19:35
od používateľa Rasto
Takze po dohovore s mojim elektrikarom som demontoval brzdu motora, nastavil pozadovane parametre na menici a funguje to na 100% , ako keby tam stale bola :-)

Re: Prerabka lisu na motor

Napísané: 18 Júl 2013, 22:35
od používateľa Rasto

Re: Prerabka lisu na motor

Napísané: 06 Aug 2013, 20:11
od používateľa mykymiki
dobreeeeé! :D

Re: Prerabka lisu na motor

Napísané: 22 Jan 2018, 23:16
od používateľa In - FinitY
Tak skusim aj ja niecim prispiet do tejto temy
http://www.sinergy.sk/blog/blog-clanok/6

Re: Prerabka lisu na motor

Napísané: 24 Jan 2018, 14:05
od používateľa atrej177
Pekne :D