Ako začať

inspiring_pasteur

Ako začať

Príspevok od používateľa inspiring_pasteur »

Zdravím.
Chcel by som si spraviť zbrojný preukaz a začať so športovou streľbou z pištole ale som úplný začiatočník.
Predtým som strieľal len zo vzduchoviek a z malorážok, z pištole asi len 2 krát. Preto sa chcem spýtať, kde sa dajú naučiť základy ako bezpečne manipulovať zo zbraňou, ovládanie atď., keď nepoznám nikoho kto by aktívne robil streľbu. Viem, že existujú strelnice, kde sa dá strieľať aj bez zbrojáku ale nikde som sa nedočítal či tam robia aj nejaké začiatočnícke kurzy alebo niečo podobné, keďže z netu alebo kníh sa asi všetko nenaučím.
Je niečo také v okolí KE alebo BB?
miro285
častý prispievateľ
Príspevky: 1397
Dátum registrácie: 14 years

Príspevok od používateľa miro285 »

V Košiciach ti viem poradiť strelnicu v Hodkovciach, kde si vieš zaplatiť aj služby inštruktora. Dotyčný pán má za sebou dlhoročné skúsenosti v tréningu policajtov, takže určite by ťa čo to so zbraňou naučil.

www.strielaj.sk
inspiring_pasteur

Príspevok od používateľa inspiring_pasteur »

Ďakujem za odpoveď, tá strelnica vyzerá celkom dobre aj keď ceny sú vyššie ako v http://www.hunterpro.sk/.
Nevieš náhodou, za koľko sa tam dajú kúpiť náboje a koľko ich asi budem potrebovať? Nikde v cenníku to nevidím.
Používateľov profilový obrázok
mgke
občasný prispievateľ
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 12 years 11 months

Príspevok od používateľa mgke »

Ahoj! Ak myslí Miro toho inštruktora, ktorého ja, tak budeš potrebovať cca 100ks. Možno. Najlepšie by ale bolo, keby si sa spojil priamo s ním a dohodol sa čo a ako. Ak sa pevne rozhodneš, že do toho ideš, tak daj vedieť a pošlem ti na neho číslo v PM.
miro285
častý prispievateľ
Príspevky: 1397
Dátum registrácie: 14 years

Príspevok od používateľa miro285 »