357 mag.

tomas123
občasný prispievateľ
Príspevky: 94
Registered for: 8 years 6 months

357 mag.

Príspevok od používateľa tomas123 »

Má niekto skúsenosti so značkou BLAZER v kalibri 357 magnum ? Trebars ak to porovnám s SaB ,lapua ap... Prípadne aj cenovo. Ďakujem.
tomas123
občasný prispievateľ
Príspevky: 94
Registered for: 8 years 6 months

Príspevok od používateľa tomas123 »

Aké mate skúsenosti čo sa presnosti týka v tomto kalibri? S SaB mam na 15 m cca 15 cm rozptyl ale s Lapua cepp hádam aj 25 cm je to normále? Ako som začiatočník ale prečo ten rozdiel?
erebos
expert
Príspevky: 2130
Registered for: 13 years 2 months

Príspevok od používateľa erebos »

Podla mna to nebude v nabojoch. SB su citelne slabsie. Ked strielas Lapuou tak sa bojis rany a strhnes to. Kde mas zasahy na terci, na ktorej hodine?????

Skus to dat do ruky niekomu skusenemu nech ti urobi nastrel s jednymi aj druhymi....
tomas123
občasný prispievateľ
Príspevky: 94
Registered for: 8 years 6 months

Príspevok od používateľa tomas123 »

No šak toto ked je to SaB tak je to pohromade cca 10 hodin. Ale Lapua je ako makom posiate neovplyvnuje smer drahy streli jamka v strele ci? Je to podstatne silnejsia rana ako SaB. Ale nosim to do lesa preto skor vykonnejsie strelivo. Aj ked naco mi to bude ak netrafim :-)
shot
prispievateľ
Príspevky: 173
Registered for: 16 years 1 month

Príspevok od používateľa shot »

Z čoho? Koľko palcová hlaveň?
S Blazerami skúsenosti nemám, ale ten sústrel by bol OK tak na 50 m. Na 100 by bol výborný.
Strieľam vlastné prebíjance zo šesť palca, otvorené mieridlá. Na 100 okolo 15 cm. Limitom som ja, nie strelivo.
tomas123
občasný prispievateľ
Príspevky: 94
Registered for: 8 years 6 months

Príspevok od používateľa tomas123 »