Vada na Bushnell-i TRS 25

inspiring_tesla

Vada na Bushnell-i TRS 25

Príspevok od používateľa inspiring_tesla »

Dnes mi prišiel tento colimátor a po zapnutí som zistil, že v hornej štvrtine sa mi stráca dot. Uvažoval som či to nebude normálne, ale došiel som k tomu, že asi nebude :)

https://www.youtube.com/watch?v=6j-vwsDBJg4
Prílohy
kol.jpg
kol.jpg (10.68 KiB) 3236 zobrazení
Používateľov profilový obrázok
Rasto
expert
Dátum registrácie: 14 years 9 months

Príspevok od používateľa Rasto »

Tomu sa hovori smola.
Predpokladam, ze je zle nalepena dioda na rektifikacnej dosticke.
Pokial to dokazes nastrelit a nelimituje ta to mas po starosti.
Pokial nie mas o starost navyse, lebo je to neopravitelne.
Treba vymenit cely LED modul lebo to uz nikto bez poskodenia neodlepi.
inspiring_tesla

Kupované v BB čiže ide späť...
inspiring_tesla

Chlapík z tromf.sk ( vyhradný dovozca podľa jeho slov) mi tvrdil že je to normálne a robia to všetky čo má skladom. Inak jednanie maximálne ústretové a s reklamáciou/ odstúpením nerobil žiadne problémy.

Čo vy nato?
Italo
občasný prispievateľ
Dátum registrácie: 15 years 1 month

Príspevok od používateľa Italo »

Ja som kupoval tiež v predajni tromf a na mojom trs 25 nič nemizne .
Rasto
expert
Dátum registrácie: 14 years 9 months

Príspevok od používateľa Rasto »

Bud mas naklikanu max vychylku alebo ma celu varku z ciny zlu :-)
kapula
častý prispievateľ
Dátum registrácie: 16 years 11 months
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa kapula »

Tu typek popisuje ze su 2 verzie, jedna ma diodu dole, druha naboku. Verzia s diodou dole ma tieto problemy co popisujes

https://www.ar15.com/archive/topic.html ... 8&t=631020
inspiring_tesla

Akurát to rozoberáme s Italo-m... má starý model a nemá s tým problém. Môj bol tento nový s diódou kolmo dole...
Naposledy upravil/-a inspiring_tesla v 11 Feb 2015, 15:15, upravené celkom 2 krát.
inspiring_tesla

Od "kapula":

"I have seen a lot of questions about these and wanted to give some advice. Between me and my friends we have had 9 of them to test.

First off , yes they do hold zero even on a shotgun or .308 . All of them had no problem with recoil so the guys who may have had a problem got an odd ball.

Second, but most important is there are 2 versions of them. I do not mean the short and high rise but 2 actual different versions. The first has the diode at the bottom of the lense and the dial has lines above each number. The second has the diode at an angle to the lense and the dial has lines between each number and the dial is slightly taller. From a closed package on the shelf the only way to tell the difference would be the dial sense the diode is hidden by the rubber cover,

The version with the diode at the bottom has some issues. The dot is not nearly as bright and the dot will not be seen on the top 1/3 of the lense? Avoid this version, even though I prefer the diode on the bottom and like the dial better. Even on this version the dot is usably bright but the dot not being seen on the top of the scope is a big problem for me.
The version with the diode at an angle is very nice and bright and the dot does not go away as you look at the top portion of the scope.

I do not actually know if one version came before another or if they are from different factories or maybe both are meant to be equal but the bottom diode version has had quality control issues? I can say that the angled diode version with the lines on the dial between the numbers is a great red dot and comparable to a T-1. I would have no problem taking it into a war zone the same as a high end scope. They also seem to get closer to 5000 hours battery life when left on 3-4 setting which is a lot and more than advertised. If you do have the bottom diode version and can live with the dot not being seen on the top 1/3 of the picture then you still have a good red dot just realize your dot is much less bright than the other version and in a bright snow type situation it may be to dim."

Myslím že vysvetlené...

+ zopár videí:

https://www.youtube.com/watch?v=v3oXi9xTMbQ

https://www.youtube.com/watch?v=MtPpZ2kvQP8

LOCK
Napísať odpoveď

Návrat na "Puškohľady, ďalekohľady a kolimátory"