Strana 12 z 16
Napísané: 10 Júl 2011, 00:55
od používateľa Kapo
White Wolf napísal:UAZ...mam pocit ze ma tienenie od EMP
a ta priechodnost...zere vsetko co donho nalejete...proste rusky nezmar..
Smótrim molodéc, što ty bolšój otporník na ruskije vozdechody ....
re
Napísané: 10 Júl 2011, 10:41
od používateľa rado74
aj taka obycajna Lada niva ma vynikajucu priechodnost neraz ostanu v hanbe aj drahe off roudy v terene
Napísané: 10 Júl 2011, 13:06
od používateľa R
priechodnosť áno, ale z vlastnej skúsenosti môžem povedať že spolahlivosť mizivá. Práve likvidujem svoju starú bo sa zlomila vejpúl a zisťujem kde všade to súdruhovia materiálovo odrbali, všetky dutiny sú bez antikoróznej ochrany, šrúby sú z klincovej ocele atď. Možno stará sovietská produkcia je na tom trocha lepšie... to už radšej uaz bo ten nemá samonosnú kasňu.
Napísané: 10 Júl 2011, 15:14
od používateľa inspiring_ganguly
R akú si mal na nej priemernú spotrebu?
Napísané: 10 Júl 2011, 22:40
od používateľa R
mimo mesta do stovky 8, nad sto to išlo rapídne hore, mesto 10 pri ľahkej nohe. Terén podľa podmienok, odhadujem 12-20. motor 1,7, jednovstrek GM, pneu klasika terénne ruské voltyre. Na cestných pneu to bolo trochu lepšie a pri odpojení predku ešte lepšie, len komu by sa furt chcelo pod auto vyberať a nahadzovať kardan. btw. rozpredávam ju na diely tak ak by niekto mal záujem...
Napísané: 11 Júl 2011, 15:15
od používateľa inspiring_ganguly
Tak to mala celkom slušnú spotrebu ,my sa tu z autami 4x4 pod 12l na stovku dostávame ťažko hoci aj na voľnobeh. Samuraj ma vraj menšiu spotrebu ale tu ho nik nemá .V zime musím mať zaradenú rýchlosť aj dolu prudkým kopcom kým sa nezahrejú oleje v diferakoch a v prevodovkách.
Napísané: 12 Júl 2011, 17:08
od používateľa Laci
A Suzuki Jimy? ten by mal byť tiež úsporný....
Napísané: 12 Júl 2011, 20:33
od používateľa inspiring_ganguly
jj tak ten usporny je ma ho tu sused ,keď sme šli na ryby bol tam maly rozbahnený kopček vyšiel do polovičky a rupla mu prevodovka
Napísané: 12 Júl 2011, 20:42
od používateľa R
jimmi je nástupca samuraja ?
Napísané: 12 Júl 2011, 20:49
od používateľa inspiring_ganguly
na pohľad aj áno ale je strašne slabulinké a všetko je krehké
Napísané: 23 Júl 2011, 22:18
od používateľa White Wolf
este take instruktazne video k tej motorke a WSHF
http://www.youtube.com/watch?v=EtB3yX6o ... re=related
(sorry za OT
ale nedalo mi)
Napísané: 24 Júl 2011, 10:31
od používateľa Kapo
Ja idem nielen na shtf vyrábať takéto vozidlo:
http://stroje.bazos.sk/inzerat/8533981/ ... raktor.php
To sa aj prepravíte, aj si urobíte tie zákopy a zemlianky.
Napísané: 12 Nov 2011, 12:42
od používateľa Laci
http://www.sand-x.com/
aj na sneh-močiar-piesok, max.rýchlosť 185 km/h (a to nie na diaľnici!!!) zrýchlenie 0-100km/h za 3s
a dojazd na nádrž vyše 300km.
Napísané: 13 Nov 2011, 08:44
od používateľa 71Jany71
Napísané: 14 Nov 2011, 23:44
od používateľa Gunslinger
V poslednom ATM je Sand-X tiez spominany, vyzera to na peknu 'hracku'
Cena ale asi bude sialena. Zato ma na poslednom agrokomplexe zaujala dostupnejsia 'hracka' - Rahier. Vyvinul ho Ivo Kastan (Dakarista, motorkovym fandom asi nemusim hovorit kto to je), predava ho Agados (v cechach aj u nas), ktory k nemu robi aj privesne voziky (tusim len do cca 100kg nakladu, ale napr. na vozenie pancierovych platni/gongov napr. na DPSke by bol ako stvoreny
Vyzera sice napohlad trochu zvlastne, ale pri SHTF (alebo pre polovnika, alebo ...) ide o ucelovost nie o image
Rahier prejde aj cez uzke cesticky pripadne dvere a zvlada vacsinu terenov, ma nizky profil, da sa hodit do kufra auta/dzipu (na rozdiel od TrailBreakera ktory je vacsi), dojazd je dobry, konstrukcia nie je sice mil-spec, ale posobi robustne, nema spojku/rychlosti (cize na soferovanie staci jedna ruka), a aj s privesnym vozikom (ci uz tym sklopnym alebo klasickym) nevyjde zasa nejak nehorazne draho.
Pre porovnanie:
Rokon TrailBreaker
Rahier
kratke video:
http://www.youtube.com/v/1I4Jhq6DXoY
Gunslinger