Púzdro vlastnej výroby

eager_diffie

Púzdro vlastnej výroby

Príspevok od používateľa eager_diffie »

Rád by som si vyrobil vlastné kožené vnútro-opaskové púzdro. Kým však zvážim všetko možné aj nemožné, praktizujem aj na všeličom inom, aj keď nie IWB. Nevedel som kam zaradiť tému, tak poprosím admina o presun, ak som sa netrafil. Budem rád aj za vaše postrehy a skúsenosti s týmto typom púzdra.
Prílohy
Na airsoftovú, ale ako prax dobrá aj tá.
Na airsoftovú, ale ako prax dobrá aj tá.
Používateľov profilový obrázok
arminius
častý prispievateľ
Príspevky: 3902
Dátum registrácie: 16 years 1 month

Príspevok od používateľa arminius »

Ako vzor Ti poslúži hento videjko.
https://www.youtube.com/watch?v=SFsXw3gabqk

Vedľa neho je v ponuke plno - veľa iných návodov a či postupov.
Veľa trpezlivosti, zdaru a pevné ruky... :wink: 8)
eager_diffie

Príspevok od používateľa eager_diffie »

Vďaka, videá študujem celkom pravidelne. Budem rád aj za reakcie obsahujúce skúsenosti s koženými IWB púzdrami. Chcel by som sa vyvarovať čo možno najväčšiemu množstvu chýb, ktoré by mi neskôr mohli byť naobtiaž pri nosení, ale zaujímajú ma aj kladné skúsenosti.
Používateľov profilový obrázok
yarco
moderátor
Príspevky: 4836
Dátum registrácie: 16 years 6 months

Príspevok od používateľa yarco »

Pri koži a obzvlášť doma zbastlenej by som venoval zvýšenú pozornosť hlavne dvom veciam:
- stálosť tvaru puzdra, hlavne v priestore vstupného otvoru a lučíka;
- stálosť retencie puzdra.

A to nielen prvý týždeň od výroby, ale počas celého používania puzdra.

Prajem veľa zdaru.
eager_diffie

Príspevok od používateľa eager_diffie »

Yarco vďaka za reakciu. Presne toto ma trochu máta, lebo sám neviem, ako to bude so stálosťou tvaru. Najmä keď okrem bežného namáhania na puzdro bude tlačiť ešte aj opasok a nohavice. No neviem sa dopracovať k tomu, ako túto vlastnosť zaistiť na čo najdlhšiu dobu (teda ak nechcem použiť na vystuženie žiaden umelý materiál).
Používateľov profilový obrázok
arminius